Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Untitled II

Part I - Happy Days Are Here Again!

 Τελικά, πολύ κακό για το τίποτα. Τα -θετικά- αποτελέσματα έχουν βγει εδώ και έναν περίπου μήνα, το μηχανογραφικό έχει ήδη σταλεί και η ηρεμία στο σπιτικό μας έχει αποκατασταθεί! Απομένει μόνο ένα μικρό κομμάτι για να ολοκληρωθεί αυτή η απίστευτη φετινή περιπέτεια, αυτό της ανακοίνωσης των βάσεων..! Υπομονή λοιπόν για ακόμη έναν μήνα...
 Έχω απομακρυνθεί λίγο από το blogging, γεγονός που ποτέ όμως δεν ήταν πρόθεση μου, ειδικά τώρα, λίγο πριν την ολοκλήρωση του κύκλου αυτού του blog - ημερολογίου. Αλλά έχουν γίνει τόσα πολλά αυτόν τον ένα μήνα απουσίας, τα οποία με κράτησαν μακριά... 
 Πάντως το ζήτημα είναι πως -σχεδόν- όλα είναι καλά!


Part II - Back To Black...

 Δυο όμορφες εβδομάδες. Πραγματικά πολύ όμορφες. Ένα απαίσιο βράδυ που τις κατασπάραξε, τις έκανε κομμάτια, τις διέγραψε. Το προσπάθησα ξανά, όπως είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου πριν από έναν χρόνο. Προσπάθησα! Αλήθεια προσπάθησα για το καλύτερο, αλλά δεν τα κατάφερα...
 Τελικά το κυνήγι της ευτυχίας δεν είναι για 'μένα. Δεν κάνω εγώ γι' αυτό, δεν τα καταφέρνω. Ίσως κάτι τρέχει με 'μένα. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.
 Όπως κι αν έχει, δεν νομίζω πως γίνεται τίποτα πια. Το γυαλί ράγισε για πολλοστή φορά. Η πληγή ξανάνοιξε, μα θα επουλωθεί. Π ρ έ π ε ι  να επουλωθεί. Και αργά ή γρήγορα, θα είναι και πάλι όοολα καλά.



Part III - 22 Days Of Summer

 Μόνο 22 μέρες καλοκαιριού για φέτος! Μου έλειψε το νησάκι μου και θέλω πολύ να επιστρέψω, ακόμη και για τόοοσο λίγο φέτος. Αύριο φεύγω και δυστυχώς η απουσία μου από εδώ θα πάρει παράταση. Είναι όμως μια καλή ευκαιρία να βρεθώ με ανθρώπους που αγαπώ και μου έχουν λείψει αφάνταστα όπως η απίθανη γιαγιάκα μου, να αδειάσω το μυαλό μου και να σκεφτώ ορισμένα πράγματα και φυσικά να συνειδητοποιήσω τις μεγάλες αλλαγές που θα έρθουν σύντομα στην ζωή μου.
 Θα τα ξαναπούμε το συντομότερο δυνατό λοιπόν! Να περάσετε τέλεια ό,τι κι αν κάνετε! :)

7 σχόλια:

Mak. είπε...

Συγχαρητήρια για τα αποτελεσμάτα και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!
Καλά να περάσεις το καλοκαιράκι(όσο απομένει τουλάχιστον) και μην κυνηγάς την ευτυχία.Όσο την κυνηγάς,τόσο δεν θα την γευτείς ποτέ σου.Σκέψου πως είναι σαν ένα μικρό παιδί,που τρομάζει και φεύγει.Θα σου έρθει έστω για λίγο (αφού λίγο κρατάει πάντα) και τότε θα πρέπει ΜΟΝΟ να την ευχαριστηθείς έχοντας ή μη γυαλιά στα χέρια.
Φιλιά.

Mad Hatter είπε...

Mak. ... Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Έχεις απόλυτο δίκιο.. Από 'δω και πέρα τα αφήνω όλα στην τύχη και κάποια στιγμή.. θα έρθει. Προς το παρόν ας χαρούμε το υπόλοιπο του καλοκαιριού!! :) :)

Leviathan είπε...

Εύχομαι όλα να σου έρθουν όπως τα θες!!! μη δίνεις σημασία σε αναποδιές...μπροστά σου είναι τα ωραία!!! φιλιά και καλό μεσημέρι!!!

ήλι είπε...

συγχαρητηηηηρια σε οτι και να εκανες.ευχομαι το καλοκαιρι αυτο να ειναι πανεμορφο, για ολους εμας που περασαμε εναν χρονο κολαση, μα, κ εγω απο νησακι ειμαι!απο ποιο εισαι αν επιτρεπεται?
φιλακια!

Leviathan είπε...

Καλό μήνα εύχομαι με υγεία!! :)

Leviathan είπε...

Καλά να περνάς και χρόνια πολλά μέρα που είναι!! :)

Mad Hatter είπε...

◆Leviathan... Σ'ευχαριστώωω :) Άντε όμως, ας έρθουν κι αυτά τα ριμαδιασμένα τα ωραία επιτέλους! *Έστω και καθυστερημένα, καλό μήνα και χρόνια πολλά για εχθές! Να χαίρεσαι όποιον/α έχεις, πάντα με υγεία. Σ'ευχαριστώ που με θυμάσαι τόοσο τακτικά ^_^

◆ήλι... Ευχαριστώ πολύ, επίσης! Μακάρι να περνάς ένα αξέχαστο καλοκαίρι..! Χμμμ, νησιώτισσα κι εσύ! Είμαι μισός Σαμιώτης, εσύ; Φιλιά!