Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Man on a Ledge

 Προς το παρόν η νέα χρονιά είναι ήσυχη. Ίσως έτσι πρέπει να είναι.
 Μέχρι τώρα είναι μια καλή αρχή και δεν θέλω σε καμία περίπτωση να την γρουσουζέψω. 
 Όμως η φετινή χρονιά ίσως αποδειχτεί η σημαντικότερη της μέχρι τώρα ζωής μου. Αυτή την χρονιά καλούμαι να πάρω αποφάσεις που πιθανότατα θα καθορίσουν την ζωή μου και πραγματικά τρομοκρατούμαι σ'αυτήν την σκέψη. 
 Στον δρόμο μου εμφανίζονται κυρίως δύο μονοπάτια. Και είναι τόσο διαφορετικά! Το ένα είναι πιο σταθερό, πιο σίγουρο ίσως. Μπορεί και βαρετό. Το άλλο... είναι ποθητό, μαγικό, ονειρικό και απόλυτα αβέβαιο.  
 Στο παρελθόν αναφέρθηκα στα όνειρα και τις προσωπικές μου φιλοδοξίες και στο πόσο πολύ αυτές με τρομάζουν με έναν πολύ, πολύ, πολύυυυ γενικό τρόπο. 

 Τώρα, λοιπόν, έρχεται η ώρα να επιλέξω. Να ακολουθήσω έναν βαρετό, βαρετό δρόμο ή τα όνειρα μου. Μέχρι τώρα έκανα πολλά πράγματα που βαριόμουν. Και μου λένε να βαριέμαι, να ξαναβαριέμαι και τελικά να βαριέμαι και πάλι, αυτήν την φορά για όλη την υπόλοιπη ζωή μου.
 Η επιλογή μου, λοιπόν, είναι να κάνω κάτι βαρετό ή να κάνω αυτό που θέλω. Να ακολουθήσω τα όνειρα μου και να διασκεδάσω.

* "If your dreams don't scare you, they 're not big enough." -  Katie Rodgers, PAPERFASHION.
  

1 σχόλιο:

Leviathan είπε...

Τα όνειρα αξιζει να τα κυνηγούμε!! Καλή εβδομάδα! Kiss