Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Liebes Tagebuch...

 εδώ και περίπου έναν χρόνο έχει μπει στην ζωή μου ένα πρόσωπο που με έκανε να δω και να νιώσω τον κόσμο γύρω μου με τελείως διαφορετικό τρόπο. Έκανα ό,τι μπορούσα. Ό,τι περνούσε από το χέρι μου για να κρατήσω τις ισορροπίες και να είμαστε καλά. Όμως έχει τόσο ευάλωτο χαρακτήρα... και τελικά.. τα πράγματα δεν πήγαν και πολύ καλά μεταξύ μας. Νιώθω ότι έδωσα τα πάντα -ίσως για πρώτη φορά στην ζωή μου- και πήγαν στράφι. Τώρα είναι πάλι εδώ. Ακριβώς έξω απ' την καρδιά μου, ζητάει να ξαναμπεί μέσα. 
 Χθες ήταν πολύ όμορφα. ήταν η πρώτη φορά μετά από καιρό που ήμασταν μαζί και ένιωθα καλά. Πώς βάζεις όμως κάποιον στην ζωή σου όταν φοβάσαι πως θα γίνουν πάλι τα ίδια; Δεν έχω τόσο θάρρος πια για λάθος επιλογές. Ξέρω τι θέλω όμως η ζωή μου βρίσκεται σε ένα σημείο όπου τα λάθη πληρώνονται ακριβά. 
 Εμπιστοσύνη... αξίζει να την ξαναδώσω μ'αυτά τα δεδομένα; Αξίζει να παίξω, να χάσω και να βρεθώ για ακόμη μια φορά στα παλιά;;;

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

An eisai toso trelos oso sto profile sou tin thetiki apantisi sto dilima sou tin gnorizeis idi... ;)

Mad Hatter είπε...

*Ανώνυμε: Είμαι όσο τρελός χρειάζεται ώστε να μην τρελαθώ. Αλλά κάποια πράγματα απλά δεν είναι για τρέλες.. γιατί σημαίνουν πολλά για μας. Όμως όταν από την άλλη μεριά δεν υπάρχει ανταπόκριση στις προσπάθειες σου, απλά κάνεις πίσω, χαμογελάς... και φεύγεις... Αυτή είναι η γνώμη μου πια, αυτήν θα ακολουθήσω..