Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Εισαγωγή

 ''Το Ημερολόγιο του Τρελοκαπελά'' είναι η απεγνωσμένη προσπάθεια μου να κρατήσω κάποιου είδους ημερολόγιο που δεν θα πέσει στα χέρια της αδίστακτης μάνας μου. Τον τελευταίο καιρό και κυρίως μετά τα γεγονότα του περασμένου μήνα που τώρα ακόμη αρχίζουν να ξεθωριάζουν, ένιωσα έντονα την επιθυμία να μπορώ να μιλήσω, να εκφραστώ. Δεν ξέρω αν θα το κάνω αξιοπρεπώς. Δεν ξέρω καν αν κάνω καλά που το επιχειρώ. Αυτό που ξέρω σίγουρα όμως είναι ότι σε αυτή τη φάση της ζωής μου πραγματικά το χρειάζομαι.
 Έτσι λοιπόν προέκυψε το blog αυτό. Όσο για την ονομασία; Ποτέ δεν ήμουν μεγάλος fan του ''Η Αλίκη στην Χώρα των Θαυμάτων''. Όμως η μικρή μου ξαδερφούλα με παρομοίασε πρόσφατα με τον Τρελοκαπελά. Καταλαβαίνω εύκολα το γιατί..! Πάντα όταν αντιστοιχούσαμε χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων με τους εαυτούς μας, εγώ ήμουν ο πιο χαρωπός, ο πιο.. χαζούλης και ο πιο τρελός! Έτσι τώρα.. ήμουν ο Καπελάς. Και όσο το σκέφτομαι, πραγματικά μου ταιριάζει αρκετά. Ζει στην Χώρα των Θαυμάτων (έναν τόπο λίγο-πολύ σαν την Γη) και για να επιβιώσει επιστρατεύει όοοση τρέλα μπορεί να συγκεντρώσει (κάτι που συνηθίζω κι εγώ). Άλλωστε χωρίς χιούμορ και τρέλα δεν γίνεται να προχωρήσεις στην ζωή..! Συνεπώς είμαι ο Τρελοκαπελάς (ή το σούργιελο όπως συνηθίζουν να με φωνάζουν οι κοντινοί μου άνθρωποι)!
 Ελπίζω να μην κουράσω κανέναν με τις βλακείες μου.. Κι αν το κάνω πραγματικάα, μέσα απ' την καρδιά μου.. συγνώμη. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: