Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Where's my Karma?

 Δε με απασχόλησε ποτέ σοβαρά το κάρμα.
 Αλλά εδώ και ποολύ καιρό οι γνωριμίες μου είναι καταδικασμένες σε πλήρη αποτυχία. Όπως καταλαβαίνεις, λοιπόν, έχω σαλτάρει πια και η απογοήτευση με έχει οδηγήσει σε σκέψεις και φιλοσοφίες.
 Μπαίνω ευθύς αμέσως στο θέμα.
 Αν φερθείς άσχημα σε κάποιον, αυτό σημαίνει πως ο επόμενος θα σου φερθεί με τον ίδιο τρόπο; Ισχύει κι εδώ το ό,τι έδωσες, θα λάβεις; Πρόκειται για καθαρή περίπτωση κάρμα; Κι αν είναι έτσι, τι μπορείς να κάνεις γι' αυτό;
 Στις ελάχιστες ερωτικές σχέσεις μου υπήρξα πολύ συνεπής, οπότε τώρα αδικούμαι. Ή μήπως δεν είναι έτσι; Αμφισβητώ τα πάντα πλέον, δεδομένων των ατυχιών μου. Το σύμπαν μου στέλνει κάποιο μήνυμα που δεν καταλαβαίνω; Μήπως πρόκειται για εκδίκηση; Μήπως έχω τσατίσει το κάρμα μου; Πρέπει να σκαλίσω το παρελθόν και να βρω τι πρέπει να διορθώσω ώστε να πάψει να με μισεί; Μπορεί να έχω πέσει τόσο εξω;
 Ποιος είναι ο ρόλος του κάρμα επιτέλους; Αν τα πάντα συμβαίνουν για κάποιο λόγο, τότε ποιος ο λόγος να μη συναντώ έναν άνθρωπο της προκοπής; Έναν απλό, νορμάλ άνθρωπο, που να μπορώ να συνεννοηθώ. Τίποτε, τίποτε περισσότερο.
 Τελικά, μήπως απλά το σύμπαν είναι λίγο άδικο κάποτε;
 Τουλάχιστον έχει αίσθηση του χιούμορ.
 Σίγουρα όχι καλή, μα... μια κάποια αίσθηση χιούμορ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: