Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Ágæti Dagbók...

για ακόμη μια φορά βρίσκομαι στο ίδιο ακριβώς σημείο. Βαρέθηκα. Κουράστηκα. 
 Ξανά και ξανά, η ζωή μου κάνει κύκλους. Καμία αλλαγή. Στασιμότητα. Όσο κι αν το προσπαθώ, βρίσκομαι πάλι πίσω. Ακολουθώ ένα συγκεκριμένο μοτίβο απ' το οποίο δεν μπορώ να ξεφύγω. Ένα βήμα μπρος, δυο πίσω... Δυστυχώς, απ' ότι καταλαβαίνω αυτή είναι η ζωή. Σε ταλαιπωρεί. Σε κάνει ό,τι εκείνη θέλει.
 Δεν νιώθω σαν παίκτης ενός παιχνιδιού πλέον, αλλά σαν πιόνι. Δεν έχω βούληση. Δεν μπορώ να παίξω, να ακολουθήσω μια τακτική. Είμαι ένα πιόνι που απλά κινείται. Κάνω βόλτες γύρω γύρω. Το ζάρι μου δεν λέει να φέρει κάτι της προκοπής, σταματώ συνεχώς στις ίδιες κάρτες και λίγο πριν την αφετηρία μπαίνω και φυλακή..!
 Και έτσι, περιμένω απλά... να χάσω...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σε νιώθω ΑΠΟΛΥΤΑ!
αλλά μην σταματάς να προσπαθείς!
εγώ, η βασίλισσα των απαισιόδοξων, σου λέω να αντισταθείς και να φέρεις το "παιχνίδι" στα δικά σου μέτρα!

Mad Hatter είπε...

Έχω προσπαθήσει πολλές φορές!! Τελικά ίσως και να μην είναι θέμα παιχνιδιού. Είναι θέμα παρτίδας.. Η παρτίδα ξεκίνησε με λάθη. Την λάθος στιγμή, ίσως και με λάθος παίκτες. Τι να γίνει; Κάποια στιγμή θα αγοραστούν όλες οι κάρτες και το παιχνίδι θα τελειώσει... Ίσως τότε τα πράγματα να είναι καλύτερα.. για όλους..

Leviathan είπε...

paixnidi einai kai 8a girisei...pou 8a paei!! :) kalo savvatovrado! :)